Selam hanımlar🙋🏼♀️ 22 günlük bebeğim var. Doğduğu ilk gün idrar enfeksiyonu cıktı. Bir kac kere idrar tahlili verdik değerine bakıldı bazıları olmadı derken en son tahlil sonucumuzunda enfeksiyon değeri 5 cıktı. Cok düşük bir değermiş ama enfeksiyonumuz devam ediyor. Yarın tekrar idrar kültürümüz kan tahlilimiz ve ultrasonumuz var. Bebek emmek istemezse atesi olursa is İshal gibi yaparsa idrarı kötü kokarsa doktorumuz hemen gelmemizi söyledi çok şükür ateşimiz ishalimiz yok emme de de şu anlık bir sıkıntı yaşamıyoruz bakalım yarın tahlillerden sonra doktorumuz ne söyleyecek bu durumu yaşayan var mı aranızda bu arada bebeğim kız. Kız bebeklerde idrar yolu enfeksiyonu daha sık görünürmüş.