Oğlum 9 aylık 2 gündür bezinde hafif pembelik görüyorum böyle yavruağzı pembemsi bi renk
Annem bezin kendisindendir diyor ama ilk defa boyle görüyorum çişinde kan var desem kırmızı değil yani pembe renk var bilemiyorum acaba çişindenmidir başına gelen var mı doktora götürsem mi?