Elizabetyyy Kızlar birikiminizi nasıl yapıyorsunuz yani eşinizin aylık maaşından ne kadar köşeye ayırıyorsunuzzyada aylık altın olarakmı alıyorsunuz
_tospikannesi Elizabetyyy cocuk olduğundan bu yana kenara hiçbirşey koyamadık desem doğrudur. Sadece bebeğime takılan verilen harclıkları onun gelecegı için altına ceviriyoruz
anne15 Elizabetyyy evleneli kenara bsy koyamadık cocuk oldu hepten ucu kaçtı toparlanamadık 🙈 kredimiz bitcek yılbasından sonra her ay altın koymaya calıscaz kenara yapabilirsek inşallah oda
Dn123 Elizabetyyy bozuk paralar için bir tursu bidonum var. Her ay eşim dolar atıyor o kutuya Bende onun cebinde kalan paraları biriktiriyorum. 10 çeyrek altın parası olunca gidip çeyrek alacağım 😀
Ahkukulivahkukuli Elizabetyyy canım ben çalışırken ortak hesapta toplayıp belirli bi miktar ev mutfak masrafina ayırıp kalani hesapta biriktirdik ama doğum pandemi derken suyunu çekti. Suan ben market alışverişi yapıyorum esim çalışıyor mesela alışveriş 100 tl tuttu bende 150 var 50 sini direk kumbaraya atıp unutuyorum onu. Bu sekilde az az yapıyorum suan malesef
DenizDamla Elizabetyyy Eşim yapıyor ben biriktirdiğimi kendime biriktiriyorum oda gelen kiralar oluyor.😁☺️
2balbiranne Elizabetyyy birikimimi altınlarımı satarak eve koydum şuan maaşın sağlam bir kısmı ev taksidi falan derken gidiyor zaten gerisi faturalar derken ekstra birikime gerek kalmıyor olmuyor da zaten 😊🤷🏻♀️
Elizabetyyy Aalında bizde biriktiremedik hiç evlendigimizden biri hep borç ödedik mobilya falan bide bebek olunca hiç yapamadık ama ocaktan sonra yapmaya başlıycaz inşaallah ama nasıl yapabiliriz onu bilmiyorum ayda 2 çeyrek falan diye düşünüyorum
Smy16 İnstagramsa evrenin matematigi diye bi sayfa var niyet edip para koyuluyo her ay belirli günlerde ve gelen olumlu sonuçlar çok güzel bayanlar bi bakın isterseniz
akillibidikcgty Elizabetyyy her ay maaşım yatar yatmaz kendime az bi miktar ayırıp kalanı ortak hesaba atarım. Genelde altına yatırım yaptık. Bes imizde vardı ev almak için bozudrduk.
Akademisyenanne Elizabetyyy kendi maasimla her ata lira altini aliyorum. Kalaniyla da geciniyorum. Zorda kalirsam Esimin kredi kartini kullaniyorum. O da evin ihtiyaclarini karsiliyor.
ballilokmaninannesi @Bebilottim başlığı görünce direk bunu yazmak için girmiştim benden önce davranmışsınız ayıp ediyorsunuz ama 😁😁😁
Vinividiviciii Elizabetyyy Biriktiremiyoruz çünkü eşim tutum nedir bilmiyor görmemiş 😃Bende onun maaşından 3 5 atıyorum kenara sonra birikince altın yapıyorum 😂