Arkadaşlar doğum yapalı 3 ay 7 gün oluyor ve daha hiç adet görmedim 2.ay sadece 1 gün oldum çok az ve bitti sezeryanla doğum yaptım bu normal biseymi geçen ay kan testi ve gebelik testi yaptım negatifti ama bu 1 ayda ne oluyor bilmiyorum ilk 1 ay düzenli emzirdim sonra emzirmede yok. Sizin nasıl oldu yardımcı olursanız çok sevinirim