Kızlar ben size bisey sormak istiyorum ben hep balık etli biriydim bi ara takıntı yapıp 48 kiloya düştüm 65ten .. daha sonra nisanlilikta 58 oldum evlendim hamile kaldım derken tekrar 78 oldum doğum yaptım tekrar 58e düştüm şuan ve hala kilo takintim var aklımda çıkmıyor psikolojim bi duruma geldi yane zehir ediyorum hayati kendime hamiligimide zehir etmiştim ac geziyordum resmen hamileyken almim diye veya sürekli yeşillik yemiş tarzı fln ve hamileyken de zayifladim doğurdum 20 kilo verdim şuan zayıfım ama hala gözümde kiloluyum halbuki kemige döndüm biliyorum ama bisey beni öyle düşünmeye itiyor pskolojik olarak belli .. bisey yedigimde bulantı başlıyor ve kusmamak için zor tutuyorum boğazıma dayanıyor yediğim veya afedersiniz tuvalet yoluyola çıkıyor hemen titiriyom başım dönüyor ter döküyorum resmen ve sürekli o yediğim şeyi düşünüp kilo aldım diyorum .. ve anoreksiyadan korkuyor ve şüpheleniyorum sizce bu anlattıklarım o olabilir mi ben neden böyleyim vucudumla barışık olamıyorum😔😔😔