Filizderit kwellada diye bir ilaç yani losyon bizde dün gece duştan sonra uyguladık sabaha kadar losyonlu kaldık oglum 7 aylık bu arada. Bende evdeki heryeri camasır suyuyla sirkeyle sildim beşğini de iyice sildim carsaflar yıkadım 60derecede kendimizinkileri kıyafetler vs. Ama hemen geçiyormu öyle 😣