Kizlar benim adetim bu ay 12 gun gecikti ve defalarca erken gebelik testleri ve kan testi yaptim adet olacagim gunun sabahida kan verdim ve negatifti diger testlerde oyle ama hamilelik belirtileri yasiyorum gogus agrilari mide bulantisi kasik agrisi sonra gogus damarlarm belirginlesmis sivilcelenme hani arastiesim ve cogu gebelik belirtisi diyor hoş dogru duzgub bi iliski dahi yasamadik geri cekilme gibi biseyde degil surtunme tarzi afedersiniz adetim 5 gun suryor zaten kanamamda coktu adet bitti onun disinda supheli iliskide yasamadim ama bu gogus agrilari mide bulantisi gecmek bilmiyor psikolojik mi acaba yasayan var mi korkmaya basladim