Oğlum 6 aylık şuna , biz 3 aylıkken yaptırdık güç bir sorun yaşamadık doktordan da çok memnun kaldık , AFiyet hastanesine hiç gitmem , ama tavsiye üzerine sünnet için üroloji doktoru Halil bey’i önerdiler, gittik ve çok memnun kaldık tavsiye ederim ,