Bize doktorumuz kantaron yağı ve fito krem yazmıştı onları aldık..kremi sabah akşam yağı her alt açmamda sürmüştüm .. karton bardak kesip kullandık pipisi beze değmesin diye ..çok ağlarsa da ateşi de olursa , calpol verebilirsiniz demişlerdi ..geçmiş olsun bu arada .😇