Yusufunannesiiii merhabalar bende sezaryen doğum yaptım, bende onuncu gunumde çok fazla kasintim oldum bacaklarım kıpkırmızı oldu ve kabardı çok korktuk asla kasintim durmuyordu hemen hastaneye gittim, çok çatlaklarm olmuştu özellikle çatlak bölgelerimde görüldü kabarıklık ve kaşıntı, doktor bir krem vermisti onu sürdüm ve ilim duş almıştım geçmişti,