Ebruaybars 1 aylık oğlum var şükür ama kakasını yaparken zorlanıyor kabız da değil sadece yaparken zor oluyor ne yapabilirim bu durumu yaşayan var mi
frtylmz Ebruaybars benimki de 1 ay 23 günlük 2-3 güne bir biz de aynı sorunu yaşıyoruz. Bazen çok rahat yapıyor bazen ıkınmaktan uyuyamıyor oğlum
Miracmom Ebruaybars benim bebeğim 9 aylık bazen bizde aynı sorunu yaşıyoruz ağlamıyor ama ıkınmaktan gözleri kızarıp sulanıyor. Bende ağlamadığı sürece bakmıyorum
Rumeysaerim_28 Kaka takibi önemli benim bebeğim çok ıkınıyo yaparken ağladığında çok katılmadığı sürece ellemiyom ağlarken anlamıyo bile pırt diye çıkıyo