Aybars1654 Balisi oğluma sidifer kullanıyorum tadı güzel hiç zorlanmadı boyama problemi de yok tavsiye ederim
Balisi Ela_Kaan tadı güzel mı dis boyuyor mu rengi nasil. Ben microfer i bırakıp bestiron almıştım ama tadı çok kötü dişleri de boyuyor kalin bir yapısı var pekmez gibi.
Ela_Kaan Balisi rengi beyaz diş boyamıyor tadı da çok güzel ben kendim bile beğeniyorum tadını aşırı katı da değil yani pekmez gibi değil😊