Emzik iyi mi kotu mu anlamadim ama ben kotu oldugu yonnde izlenim edindim tutmasin bence ne bilim cunku emzikliyken mesela asla hecelemiyor konusmuyor buyudukce duskunlukleri artiyor emzige.ama agzindan cikardgimda ba ba de de heceliyor.bi de geceleri emzigi dustugu an uyaniyor mesela sallamayi biraktim geceleri kendi uyuyor ama asla emzik olayini aşamiyoruz.7,5ayliknolduk bi faydasini gormedim acikcasi