Kızlar oğlum 3 gün sonra 6 aylık olacak. Onu yere bırakıp odadan çıkarsam veya göremeyeceği yere geçersem çığlık çlğlığa ağlıyor. Uyanınca sıkıntı olmuyor genelde yatağında oynar ama atıyorum banyo yaptrdım odaya getirip yatağa koydum arkamı döndüğüm an ağlamaya başlıyor. Sanki onu bırakıp gidicem diye korkuyor. Sizin de öyle mi? Onu asla bir yere giderken bırakmadım. Hep yanındayım. Ama yine de böyle.