goktugmrac 5.5 aylık oglum da ayni böyle. Emerek uyuyor başka türlü asla uyumuyor bakıcıya verecem bu yuzden verip de işe başlayamıyorum
Zamazingo goktugmrac Gerçekten çok yorucu babasına veriyorum 15 dk sonra annesiiii bu durmuyo meme arıyo diyo hop yine memede
Hafsamm Emzik tutsaydı çok rahat ederdin. Aventin emziğini denemeni tavsiye ederim. Ben emzirdikten snra uyuyakaldığında göğüsümden çekip emziği veriyprm ağzına öyle dalıyo uykuya. Doyduğunu anladığımda da çekiyorum göğüsümü emziği veriyorm
Nur3452 Hafsamm peki midesi kalkmadı mı hiç bebeğinizin. Ben 7 çeşit emzik aldım belki bu defa tutar ümidiyle ama hiç birini tutmadı. En son aventin emziğini aldım sonuç yine hüsran. Midesi kalkıyor haliyle ememiyor. Nasıl alıştırdınız
Srhnzlcn Hafsamm merhaba bnde o şekilde yapmaya başlayacağımda gazını emzikle çıkarıyosunuz değil mi o zaman? Birde bn emzik olunca ağzında kusarda boğulur diye korkuyorum sizin bi bilginiz var mı bu konu hakkında☺️
minikailemmm Zamazingo 3 ay cok zor emdi sanırım meme reddi 1 saat alsın diye ugrasırdım alınca 5 dk emer bırakırdı 3.ayda kilo alımı düşük oldugu için mama basladık tamamen memeyi bıraktı
Hafsamm Zamazingo aventi denedin mi . Ben damaklı denedim onu tutmadı ama aventi anında tuttu. Onun için rahatım biraz
Zamazingo minikailemmm Üzülmeyin sağlıklıysa gerisi boş mamayla büyüyen çok arkadaşım var hepsinin maşallahı var 😘
Zamazingo Hafsamm ilk aldığım emzik aventti ama tutmadı biraz geç verdim ben maalesef orda hata ettim 1,5 aylıktı vermeye çalıştım ama çoktan meme bağımlısı olmuştu zaten
minikailemmm Zamazingo öyle canım tabi cok cok sukur saglıksal Bi problem yok inşallah olmazda Allahın izniyle 😊
Hafsamm Zamazingo evet geç olmuş. Ben doğar doğmaz hastanede verdim ağzına o günden beri tutuyo. Mama da vermiyosun sanırım. İnşallah biran önce düzelir
Zamazingo Hafsamm Sadece anne sütü canım keşke bende hemen verseydim çok tecrübesizdim kimsede bişey söylemedi 🥺
Busbus2684 Zamazingo canım zorla verseydin emziği, atıyo veriyom atıyo veriyom baya uğraştım ama sonunda başardım, 2,5 aylık oğlum çok emiyo gün boyu memede durduğu da oluyo uyuyup kaldığı zaman hemen ağzına emziği veriyom fark etmezse uykuya devam ediyor
Hafsamm Zamazingo bana da söylememişlerdi ama ileride tutmaz diye korktum hemen verdim😄 sadece anne sütü alması iyi aslında
vilnius Zamazingo bizde 9 aylığız meme meme meme diyor hep . Bence sen de her istediğinde ver ben öyle yaptım cnm
Zamazingo vilnius Ben de öyle yapıyorum canım ana kucağına koyuyorum kendini acındırıyo dayanamıyorum memeye alıyorum çok yoruldum vallahi
bhrcpt Zamazingo Emzik alıp deniceksin hangisini tutarsa yapcak bişey yok. Bende bir sürü emzik denedim birini sonunda tuttu diğerleri çöp ziyan ama napalım