And01 Mery-8 kizim bes aylik sadece anne sütü ile besleniyor ben hala verdim. Doktorumuz 6. Ayda vermemizi soyledi.
nursocum Mery-8 anne sütü alıyorsa 6 aya kadar hiç bişey vermene gerek yok ne sorunu yaşıyoruz dediniz pardon ?
Yenibebek_yenianne Mery-8 bu sorun ara ara bizde de oluyor korkuyorum açıkçası. 2 aylik oldu bebeğim bazen düşünmüyor değilim versem mi diye.
SolinNasannesi1- Mery-8 doktorlar anne sütü formül mama fark etmek sizin asla 6 ay tavsiye etmiyorlar su zehirlenmesi sorunu ile karşılaşan anne çok
Mery-8 nursocum tükürügünü yutamiyor bogulcak gibi oluyo o yüzden su versem geçirir mi bilemedim doktorumuz bizede soyledi 6 aydan sonra verebilirsin diye fakat bogulcak gibi olduğu için erken versemmiki diye dusundum
nursocum Mery-8 anne sütü yağlı sudan daha iyi yutabilir bilemedim şimdi ama çok küçük su için annesi alışır belki zamanla
vilnius Mery-8 6.ayda su vermelisiniz. Bizde anne sütü aldık ve tadımlara başlarken suya başladık. Yada lütfen doktorunuza sorun verin falan yazmışlar daha çok ufak . Anne sütünden karşılıyor o su ihtiyacını
peri_masali Bebeğim 4 ay 19 günlük 2 aylıkken bize doktor icebildigi kadar su ver demişti. Her doktor farklı birşey söylüyor 🤷♀️
Mickeylover Mery-8 böbreklerini yorar sakın verme anne sütü de alıyorsa yeterli kesinlikle verme böbreklerine yazık bebeğin