Sevgili anneler merhaba. Aylardır pür dikkat yaşamama rağmen sonunda beni de buldu bu illet 😞 sanırım ve umarım en ağrılı ve zor günlerini atlattım çok şükür. Sorum atlatan anneler bebişlerini nasıl emzirdi ve nasıl temas etti? Kızım 8,5 aylık o da bir kaç gündür nezle ek gıda konusunda çok iştahsız. Bağışıklığı güçlensin diye neler yedirsem bilemedim. Doktoru maskeyle emzirmeye devam edebilirsin dedi çünkü biberon almıyor ve emmeden uyumuyor. Tavsiye edebileceğiniz neler var 😞