Elam34 Bebeklerinizi gündüz kac saatte bir uyutuyorsunuz Acaba bazen bi uyandiktan bi saat sonra bazen bi bucuk oluyo bizim ama mizmizlandi diye uyutmaya çalışıyorum acaba uykusu mu geliyo bask bisey mi anlamıyorum bu kadar sık Uyku gelmesi normal mi bu aylarda
Ozgeruya Elam34 benim kızım tam 3 aylık değil 10 gün var 3 aylik olmasına ama en fazla yarim saat 45 dk uyanık kalabiliyor oda zorluyorum bazende sürekli uyuyor
Semxe 3,5 aylık oğlum var 2,5 saatte bir en fazla 3 saatte bir uyuyor. zaten kendisi belli ediyor mızmızlanıyor
Hafsamm Elam34 benm kızımda tam tersi uyumuyo😣 bugün nasıl olduysa 1 buçuk saatir uyuyo. Hayretler içindeyim şuan😄3 buçuk aylığız. Bu aylarda saat başı uyuması nırmalmiş ama bizimki anormal
cnrasl Sabah 8 de kalkar süt veririm bitaz sevip tekrar yatırırım 10 a kadar yatar 10 dan 1 e kadar oynarız falan beslerim gaz çıkarırız sonra 1 den 3 e kadar yatar 3 te kalkar 5 e kadar oynarız 5 te yatar 6 -7 ye kadar yani her uyandığında 2-3 saat ayakta kalır sonra yatar zaten kendisini belli ediyor uykusu varsa mızmızlanıyor
Minnak-anne Bizimde oyle uykumuz cok az hamagın basında oturuyorum uyanır gibi olunca sallıyorum bi iki saat uyuyo böyle olunca . Ben bide seyi sormak istiyorum szde de meme emme istegi azaldı mı bizde max 5 dk emmiyor sonra etrafa bakıyor
tosbikannesiii Elam34 canım benimki çok huysuzlanıyor gözlerini çok ovuşturuyor hemen uyutmaya çalışıyorum ama çok direniyor gündüz uyumak için çok kısa uyuyo zaten en fazla yarım saat uyanık kalma süresi de bazen 1 bazen 2 bazen 3 saat bile uyanık kalabiliyor belli olmuyo
Elam34 tosbikannesiii ne sekil uyutuyorsunuz peki sallayarak mi nerde yatıyor besigine koyuyor musunuz
Semxe Elam34 2 aylıkken ayağımda sallamaya başladım gaz sorunumuz vardı. 3 aylık olduğundan beri tekrar kucağımda pışpışlıyorum hemen dalıyor zaten uykusu geldiği için 😊 gündüzleri benim yatağımın üstünde uyuyor geceleri de kendi beşiğinde zaten beşik bizim odada
tosbikannesiii Elam34 kucağımda sakinleştirip ayağımda sallıyorum beşiğinde uyuyor evet ama gündüz uykusu çok azaldı koyduğum gibi uyanıyor
Meralvedatazer Elam34 benim oğlumda uyur gündüz 3,4 kere ama kısa sürer uykusu ne güzel işte ne kadar uyku okadar güzel gelişme
mnnakanne Elam34 gündüzleri gazı yoksa rahatsa 1 2 saat uyuyo uyandıktan sonra bıraksam hiç uyumayacak ama 1 saat duruyo en fazla 1 bucuk saat uyutuyorum hemen