Sefsev Kızlar ya benim kızım 4 aylık boyunlarının altı hep kızarık oluyo pişik yani neden olanilir varmı bi fikri olan. Cok sıcaktada tutmuyoruz ev 24 25 derece kalında giydirmiyorum
Sibell Sefsev canım bu aralar hareketleri artmış olması lazım o sırada terlemiş olabilir sık sık temiz ve yumuşak kuru mendille silip pudra dökebilirsin iyi gelir inşallah 😌
Gonul_celen Sefsev 21-24 derece arasıymış ideal sıcaklık e birazda hareket etmeye başlıyorlar eskisi gibi değiller o yüzden olabilir sık sık siliyorum ben öyle çok kilolu da değil ama hemen ekşimiş gibi de kokuyor 🙈