Oslemm 2 hafta öncesine kadar yoktu sonra dan oluştu zeytinyağı ile masaj yapıyorum ama geçmedi daha etkili bişey war mı anneler 🧐
Bihilal Oslemm benim bebeğimde de çok oldu duştan önce bebe yağını pamuğa sürdüm kafasına öasaj yaptım konak olan yere sonrada fırça tarağıyla yumuşakça taradım gitti bi kaç banyodan önce uyguladım hep böyle
Defneninannesi Oslemm konak diyip bekleme doktora göster ben konak sandım zeytinyagı uyguladım kaşlarında filanda olmuştu. Buraya geldim yazdım konaktır dediler kaç gün geçmedi. 2 aylık kontrolüne gitttim geçen yavrum egzama olmuş
HaticeYlmazAydn Oslemm Doğumdan önce bi büyüğüm bebeğinde konak oluşursa tahinin üstündeki yağı pamukla sür tara demişti. Ama bebeğimdr oluşmadı be kadar doğru onu da bilmiyorum.
MeltemErgn Benm bebegmdede var 45 gunluk bıngıldak yerı var nasıl tarıyosnz zarar verırım dıye korkuyırm hiçbirşey yapamıyorm
Bihilal Oslemm evet şuan dökülmüyo 9 aylık oldu oğlum ve saçları uzadı babası traş etmek istiyo kuaför olduğu için ama ben yaptırmıyorum 1 yaşından sonra diyorum
Oslemm Defneninannesi yaaa bende zeytinyağı yaptım bizim sadece kafamızda var takibini yapıyorum olmadı götürürüm dr teşekkür ederim
HilalAnl Bebek yağı yada zeytin yagıyla başına masaj yapıp ince tarakla tara ozman konaklar kalkıyor duş öncesi tekrarla