Merhaba anneler malesefki covite 2 aylık bebeğimde yakalandı biraz ateşi vardı götürdük tüm testler yapıldı hepsi temiz çıktı fakat covit pozitif çıktı 1 gün hastanede yattık ve 2 gün ateşle atlattı şuan 14 gün karantinadayız benimde boğaz ağrım ve sırt ağrım başladı bebekler bizden daha kolay atlatıyomuş biZe test yapmadılar belirtimiz yok diye ama umarım hemen biter bu süreç yani demem oki ateşi az var deyip es geçmeyin biz hiç tahmn etmezdk ama Rabbim öyle takdir etmiş derdi veren Allah dermanınıa veriyo çok şükür