Atomkarinca tam olarak benim bebeğimi anlattınız. 3ay 5günlüğüz. Kuş uykusu uyuyor gündğzleri, desteksiz uyuyamıyor. Yemek yapmak için eşimin gelmesini bekliyorum. Mutfakta yemek yapmak o uyrken imkansız,tvyi açıkkende alışması için kısık seste bırakuyorum, bazen ona bile uyanıyor. Gündüz uykularımız bir türlü düzene oturmadı. Birde sütümü sağatak veriyorum, emmiyor. O uyanacak diye zarzor sağım yapıyorum. Karnını doyur, alt değiş derken elimkolum bağlanıyor, bu kısır döngü nezaman biter bilmiyorum. Yalnız olmadığıma sevindim.