Sevda599 1ay kullanılmadı bile normal sepet beşiklerden büyük boydur full herseyi içinde vericem bebeğim yatmadıgı icin satıyorum 0 24 ay için uygundur https://imgyukle.com/i/5lyfan https://imgyukle.com/i/5ly9Ph https://imgyukle.com/i/5ly4WM
mom0989 Sevda599 biz de de var bundan 5 ay zor yattı 5. Aydan sonra park beşik yatağı aldık. Kullanışsız ne yazık ki
fistikcisahap Sevda599 yanlış anlamayın ama genelde bunlar süs amaçlı ya çocuk hiç rahat edemiyor ve uzun süre kullanım için uygun değil. Normal beşik ya da park yatak en iyisi