Kızlar kaç defa post açtım bu konu ile ilgili bilmiyorum başına gelen anlar beni. 8 buçuk aylık ebebgin var doğduğundan beri 30. Dk uyanıyor ne yaptıysam olmadı. Arada bir nadir de olsa 1 saat uyuyor acaba böyle olup düzelen var mı hep böyle mi gidecek