Bebeklerm trzadk chicco marka aldım ben hafif taşıması katlanması kolay yolda döndürmesi falan rahat memnunum şimdilik
Bebeklerm trzadk hiç bilmiyorum modelini resim yüklemeyi bilmiyorum bilsem atardım kumaşı muşamba gibi olan değilde yumuşak elyaf gibi mağaza 3 tekerleklilerde güzeldi ama alacağım zaman önermediler sürerken ön tek tekerlek olduğu için öne düşme olabilirmiş kullananlar memnundur belki
Zehra_Ens trzadk ben de chicco echo twin kullanıyorum ve çok memnunum. Kesinlikle manevrası çok iyi ve bi çok ikiz arabasından hafif. Açıp kapatmak da kolay
AzraDoga Ben prego ibizadan sonra prego monart baston araba aldım. Tam yatmıyor,çok hafif kapandığında minicik oluyor. Tek başıma araçla çıkacağım zaman kolaylıkla kapatıp taşıyabiliyorum.