InancDemir20 Kızlar 2 ay 20 gunluk olduk bugun regl oldum sanırım erken degil mi ya emziriyorumda 🤦🏻♀️
Elifdoruk0103 InancDemir20 farklılık gösterir canım benim de bebeğim 3 aylık ilk defa bugün oldum üçüncü ayda. Bir yıl boyunca regl olmayan da var her ay düzenli olanda
Ahimess InancDemir20 bende 2. ayım da oldum niye erken olsun ki ne güzel hemen vücudunuz kendini toparlamış pis kanı atmış ☺️
InancDemir20 sahranur yeni oldugum için tam anlayamadım daha ama leke tarznda gelırdı ilk eskiden simdi direk 🙈
Poyraz_Efem InancDemir20 sezaryen mi normal mı oldunuz. Birde doğum sonrası kanamaniz kaç gün sürdü ben 14 günlük lohusayim 10 gün her gün geldi kanamam ama 2-3 gündür ara ara hafif geliyor nedendir acaba
InancDemir20 Poyraz_Efem sezeryan oldum. 40 ıma kdr ara ara lohusa kanı geldı ztn sonra birden kesıldı. 40ımdan sonra kanamam olmadı yani. bugun oldum işte