hanımlar herkese hayırlı pazarlar… dün serum almak zorunda kaldım bulantı kusma ishal beni berbat etti zehirlenmisim … serumu aldım doktor bir gün emzirme dedi bolca sagıyorum göğüslerimi ..dün aksam 8 de serumu aldım bu aksam 8 den sonra emzirebilirşm demi doktor iki gün emzirme garanti olsun dedi ama oglum cok ac kalıyor mamayı kabul etti ama hafif kırmızı bir leke gelmis turuncu gibide denilebilir normal mı acaba ve 8 den sonra emzirsem bir sey olmaz demi basına gelen var mı die sormak istedim simdiden hepinize tesekkür ederim