Minikinannsii Merhaba anneler 3 ay oldu doğum yapalı geçen ay oldum ilk kez ama bu ay hala olmadım bu konuda bilgisi olan var mı?
civcivininannesi Minikinannsii valla benim kızım 7 aylık bende 3.ayda oldum sonra hep düzenli olmaya devam ettim ama şuan 10 gün gecti neredeyse hala olmadı sevinmiştim düzene girdi diye bekarken düzenli değildi diye
elif-emirinannesi Minikinannsii oğlum 2 aylık iken adet oldum şimdi 2 aydır adet olmadım gebelik yok. Bekliyorum. Doktor normal dedi. Ağır kesiciler de gecikme yapabilir dedi