Su_damlasi Kkuzeyy ben aldım idare eder çokta beğenmedim kalıpları küçük geldi eekek bebeği için bana ona göre büyük alın.
Defneninannesi1108 Kkuzeyy yaptimm ama bi yikamada cekip solan urunler malesef en azindan sezonluk bile olsa Lcw den falan al derim ben 2 kurus fazla olsun. Hem suan yazliklar asiri indirimdi Lcw de 20 liraya 4-5 adet takim aldim hep 50-60 dan dusen