papatya33 40imiz cıktı kanama geçer gibi oldu ama şimdi ara ara kan geliyor leke şeklinde 40in son zamanına doğru da o şekilde gelmişti namaz kılınabilir mi bu durumda ?
Tugrulefem papatya33 Özür sayılır canım namazını kıl tabi ama her namaz vakti abdest tazelemen gerekiyor . Mesela Öğlenin abdestiyle ikindiyi kılamazsın
Ikrabebek papatya33 40 tan sonra özürdür canım. Kanama olduğu zamanlar yeni abdest alıp kılmalısın. (ilahiyat mezunuyum)