26 gün önce doğum yaptım kızlar içerden bilmiyorum ama dışardan 5 dikişim vardı 3 tanesi düşmüş , 2 tanesi kalmış son birkaç gndür ilk gün gibi ağrıyorlar bugün dikkat ettim iltihap kapmışlar etrafları sarı ve şiş görünüyorlar , doğrusu doktora gitmeye korkuyorum ne yapmam nsıl sizin başınıza geldimi nasıl başa çıktınız ..