Hulya-erdem Bayanlar normal doğum yaptım ilk doğumumdu bölgeye atılan dikisimin üstünden bir ay geçti her şey normaldi ama bir haftadır ağrılar başladı hatta kemiklerime kadar vuruyor yardım edin emzirmek için dogrulamiyorum bile 😭😭😭
Defne_cicegim Hulya-erdem çok geçmiş olsun ama ihmal etmeyin mikrop kapmış olabilir belki buarada bebeğinizde hayırlı olsun 🤗