Bebeğim 6ay 3 günlük yemiyo içmiyo herşeyi reddediyo memeyi emmiyo sadece gece alıyordu onu da almıyo biberon almıyo bişey İstemiyo ağzını kitliyo açamıyorum saatlerce aç duruyo açlıktan ağlamıyo direniyo yenicem diye zaten kilo sorunumuz var hepten zayıflicak başına gelen var mı arkadaşlar 😔