Gayenur12 ben 5.5 aylikken doktorumuzun tavsiyesi ile tadimlara basladim canim simdi 6.5 aylik. Kasik mamalari sebze corbalari pureleri yogurt meyve puresi 3 kez de yogurt ve yumurta sarısı karistirip verdim kahvalti olarak ama anne sütü agirlikli gidiyoruz hala. 😇 Bu arada kilo aldıran demissiniz muhallebi verebilirsiniz gece yatmadan önce