Nltka Hayır az vermiyorsun, tamda olması gerektiği kadar. Şöyle söyliyim ilk 2 ay zaten tadım ve alerjen yiyecek tespit etme ayıdır. Bebekten bu süreçte kase dolu yiyecek yemesi beklenmemeli. Anne sütü yada mama hala onun doyması için yeterlidir. Yeni bir yiyecek denerken 3 gün boyunca vermeye devam edin, tabi alerji yapmadığını saptadığınız diğer yiyecekleri vermeyede devam edebilirsiniz. Az az da su verirsiniz tadımlardan sonra. Zaten çok az su içiyorlar ilk 1 yaşına kadar.