benim dikislerim dustugunde bir ayi gecmisti. bir aydan fazladir yikanmamis olurdum beklesem.
dogumdan sonra hastanede sacimi basimi kopurtr kopurte yikandim, sonra da gun asiri yikanmaya devam ettim.
simdi yikanamiyorum. esim bebekle ilgilendikce anca 🙄