Merhaba kızım tam 2 aylik son 3 gündür her beslenme sonrası azcık da olsa gaz ile birlikte kakasını da yapiyor.
Daha önceleri de gunde 1 bazen 2 günde bir yapip beni bekletirdi. O zaman onu takardim kafama simdi bunuu böyle olan anne varmi varsa kilo alimi falan nasill huysuzluk uykusuzluk kakada bi drgisiklik yok ama birden boyle oluncada acaba diyoo insan gunde 7-8 yapiyo cunkuu 😒😒