ilkgozagrimmmm kızlar merhaba bebeğim 52 günlük iki gündür hırıltı oluyor arada öksürüyor hapşuruyor soğuk algınlığı sanırım. Çok değil hafif hafif var o yüzden ben ne yapsam fayda eder ıhlamur yapsam içsem bebeğime fayda eder mi ? Gazlı bir bebek
Ahimess ilkgozagrimmmm sırtından gelmiyorsa korkmayın burnu tıkanmış olabilir serum fizyolojikle temizleyin mutlaka geçecektir ☺️
ilkgozagrimmmm Burcc boğazından canım iki gün önce dışarı çıkardım temiz hava alsın diye çarptı sanırım . Burnuda akıyor hafif .
Burcc ilkgozagrimmmm belki sümük vardır, ılık duş ve buhar yapın sonra serum fizyolojik sıkıp burnunu çekmeyi deneyin, oluyo minik bebeklerde korkmayın☺️
ilkgozagrimmmm Burcc Buharı nasıl yapıyorsunuz küçük olduğu için nasıl yapabilirim birde serumu nasıl uyguluyorsunuz ne kadar sıkıyorsunuz yani 10 lu var elimde ne kadarını dökeceğim 1 tanesinin. Birde bebek yatacak mı ne kadar tutacağım tarif edebilir misiniz ?
Burcc ilkgozagrimmmm banyoda sıcak suyu açıp bebeğinizi kucağınıza alıp bekleyebilirsiniz buhar için. Serum fizyolojikten bir tanesinin yarısını bir burnuna diğer yarısını da diğer burnuna bebeğinizi yan yatırıp sıkabilirsiniz.
ilkgozagrimmmm Burcc teşekkürler . Ben yarısını döküyordum iki burnuna anca o yüzden açılmıyormuş demekki