SDefneA Kızlar göğüsler doğum yaptıktan belli bir zaman sonra terbiye oluyormuş. Bu süreç ne kadar bilen var mı sürekli süt sızması çok rahatsız ediyor beni kıyafetlerim ıslanıyor zor oluyor
Umay_ SDefneA Eczaneden memelyn alın. Emzirmediginiz zamanlarda göğüs uçlarınıza yerleştirin. Aslında amac göğüs ucu catlaginin önlenmesi. Ama farkettim ki akan sütleri de emiyor. Hiç ıslaklık hissetmiyorum ben :)
minikcancan Umay_ gögüs catlaklarına iyi geliyor mu? Gögüs yaralarım yüzünden emziremiyorum sağıp veriyorum çok yoruldum artık her seyi deniyorum
Mina_momy sedaykn hahahaha 🤣Allah iyiliginizi versin benimkilerde terbiyesiz yaa kızım 2 aylık akıyorlar hala mahvoluyor kıyafetler ped kullanıyorum idare ediyor 🙄
Umay_ minikcancan Benim de çatlak olmuştu tek göğsümde. Emzirme sırasında dayanilamayacak derecede agrı oluyordu. Her emzirmeden sonra gogus uçlarına Lansinoh sürüp memelyn ile kapattım. Bu şekilde bir kaç gün içerisinde iyileşti. Acı azalarak bitiyor. Kremi emzirme sırasinda silmedim. Deneyebilirsiniz 😊
SDefneA minikcancan benimde sizin gibiydi kesinlikle gümüş kapak tavsiye ederim çok iyi geliyor benim bildiğiniz açık yara olmuştu
Serapguneyli SDefneA kızım 45 günlük hala daha en fazla 2 saatte bir ped değiştiriyorum aksi takdirde giysilerim yatak yorgan süt banyosu yapıyor 😂😂
Gizemensar SDefneA benim 5. Ayda düzelmesi canim o zamana kadar göğüslerine cocuk bezi koyardım masallah sarıl sarıl akardı oglum 8 aylik bazen hala akıyor