Defneninannesi54 Gaz gaz gaz başka bir sebebi yok. Her acıktığında emzirmen lazım ama gazını attırmadan kesinlikle bırakmamalısın. Her beslenmeden sonra, elini bebeğin kuyruk sokumundan yukarıya doğru hareket ettirerek sıvazlamalısın.Yukarı doğru sıvazla, aşağı sıvazlarsan gaz bağırsaklara iner, atması daha zor onu. Bebeğinin geğirmesi çok önemli, geğirdiğinde gaz bağırsaklara gitmeden rahatlar ve onu rahatsız etmez, güzelce uyur.