gunes20 Sdatrk bende öle oldum 2 gündür. 4. Ay aşısından sonra ateşlendi. Kucağından indirme beni diyo. Orada yaşıcam diyo🤦🏻♀️ ayyy ömürden ömür gidiyo walla🙈 neyse çok şükür bugün düştü ateşi🙏inşallah çıkmaz yine🥴
Sdatrk gunes20 Allah şifa versin kuzucuga. Bizimkide bugün aşı oldu şimdilik ateş olmadı ama inşallah gece çıkmaz
Sdatrk Busrammesut aynn öyle ama ne eşim nede ailesinin hiç desteği yok 3 4 gün duşa giremedigim oluyor çocuğu uyut öyle gir duşa diyorlar oyalayamiyorlar yarım saat benim annem yardım ediyor ama oda biraz uzakta oturduğu için gidip gelmesi zor oluyor