Minik koalam ve ben uyurken de dahil olmak üzere yapışık yaşıyoruz. Şikayet ettiğimden değil ama biraz da babasıyla oyalanabilse fena olmaz mı☺️
odadan çıktığım an ağlayarak peşimden emekliyo. Wc ye gittiğimde kapısına gelip tak tak vuruyor ve bağırıyor 😅 mutfakta zaten sürekli paçamda ve kucağıma gelip yaptıklarımı izlemek istiyor. 1yaşına 1ay kaldı bu arada. Sizde durumlar nasıl?