Merhaba Sevgili Anneler 👋🏻
İlk anneliğim ve ikizlerim var 2 ay 11 gunluk bir kiz bir oglan. Mama ile besleniyorlar. Similac kullaniyoruz. Gunde bir en fazla iki defa anne sutu aliyorlar. Bazi beslemelerde sorun yasiyoruz. Yediklerinin hepsini tazikle geri cikariyorlar. Ozellikle oglum. Cok hirsli iciyor dinlendirerek vermeye calisiyorum arada gazini cikariyorum ama ne yapsam da arada cikariyor. Sebebi ne olabilir? Ve uyanik olduklari zaman 2 saate mama istiyorlar galiba mama bizi doyurmuyor. Uyuduklari zaman en az 3 saat mama istemiyorlar bazen 4.5 saati de buluyor. Premature dogduk. 33+4de. Onlara yetebiliyor muyum die endiseliyim cunku cok aksiler ve mutsuzlar. Kucakta susuyolar oda sade omuzda. Uyutmada da zorluk yasiyoruz. Bu anneligi ne zaman becerecegimm 😔 önerisi olan var mi?