Bebeğim 56 günlük gündüzleri sürekli ana kucağında sallıyoruz bıraktığımız an gözünü açıp ağlıyo kendi basına sadece 15 dk uyuyabiliyor bu durumu yaşayan var mı artık ellerimiz tutmuyo beşik sallamaktan gündüzleri yorulsun diye kucakta tutuyoruz oynuyoruz okşuyoruz yorulsun diye ama yine uyumuyo uykusu gelince ağlamaya başlıyor:(( akşam 9 da uyuyor gece yine saat bası uyanıp emmek istiyo