Kizlar merhaba nerden başlasam bilmiyorum. Ama onerilere tavsiyelere cok ihtiyacim var o kesin. Oglum tam 18 aylik oldu. Ama yaklaşık 1 aydir 1.5 aydir inanilmaz huyu degisti. Normalde sakin bi bebkti yemegini yer uykusunu uyur sıkıntı yaşamazdık. Ama bu son zamanlarda ne oldu bilmiyorum 2 yas sendromunu erken mi yasiyoruz bilmem. Surekli aglama krizleri. Istedigi olmazsa kendini parcalamalar. Sehriye corbasi ve makarna disinda agzina hic bisi sokmamasi sinirlenmeler sinirlendiginde bseyleri yere atmalar hep cizgi film istemesi. Belirli zaman dilimde benim kontrolumde izletiyorum ama bu 40 dk yi gecmez . Yani böyle boyle durumlar inanilmaz bunaldim. Tek buyutuyorum. Kayinvalidemin hic destegi yok ailem baska sehirde. Bunaldigimda bi yere kendimi atacak durumumda yok. Evde tirlatcam o agladikca benimde aglayasim geliyor artik. Eviminizin karsisinda okul var bahcesine gidiyoruz sakinken ordada bi 5 dk top oyniyo sonra merdiven inip cikmak istiyor. Yelek ve coraba takti bi kac gundur de asla giymek istemiyor. Yelegi giydirdigim zaman feryat figan aglamaya basliyor cikarmam icin. Anlatiyorum konusuyorumda fakat nereye gidiyor boyle ne olacak hic bi fikrim yok. Insallah bi donemdir.😔