DefnEce51 yorgan tehlikeli, yüzünü kapatabilir nefessiz kalabilir. Yavaş yavaş dönmelere başlayacak hareketlenecek. Yorganla bütün gece kalkıp üstünü açtı mı acaba diye kontrol etmek mantıksız. Ben eskişehirde yaşıyorum, burda da geceleri epey soğuk olur, lcw den uyku tulumu aldım ben 1.7 tog. Memnumum şimdilik, terletmiyor sabah sıcacık kalkıyor