Arkadaşlar bir şey soracağım ben 10 ay önce Ümraniye Araştırma hastanesinde doğum yaptım ve sonradan uğraşmamıza rağmen bir türlü doğum parası falan hiçbir şekilde yatmadı. Arıyoruz soruyoruz maalesef yok dediler. Sonradan anladık ki hastane kimlik işlemlerini falan mı ne yanlış yapmış ve belki de doğum yaptığım bile kaydolmamış sistemde ve bu yanlışlardan dolayı bizde parayı alamadık virüs olduğu için de hastaneye gidip uğraşma imkanımız da yok araba yok nebileyim. Şimdi ne yapabilirim sizce? O paraya da ihtiyacımız var ve cidden hayattaki tüm şanssız şeyler bizi buluyor, 😟😢