Kızlar oğlum 11 gün sonra 19 aylık olacak ama hala tek başına yürüyemiyor. Elinden tutunca resmen koşar gibi gidiyor ama bizden destek almayınca kendini yere atıyor yurumesi için bir zorlama da yapmadık kendi haline bıraktık doktora götürdüm 2 ay önce biseyi yok vakti gelince yürür dedi ama hala yürümüyor bu kadar uzaması normal gelmiyor bana napcamı şaşırdım her gören yürümüyor mu kocaman olmuş diyor çok üzülüyorum ister istemez. Böyle bir durumu yaşayan var mı içine su serpin nolur