Kizimmmmm şu an da kutusuna baktım ben de ön aktifleştirme için minimum 30 dk diyor, 6 saatte yoğurdun kendisi mayalanıyor zaten, biraz fazla tutmamış mısınız?
İki usülde de yaptım, fırını biraz ısıtıp kapatıp içine ağzı açık şekilde koydum kapları. Kapağını kapatmamak gerekiyor yoksa buharlanıp, su buharı da yoğurda düşüp yoğurdu sulandırıyor. Diğer usül, sararakta yaptım, yine kapak kapatmadan ama. Bir gece bekletip sabah buzdolabına alıyorum.
Kaynattığınız süt yaklaşık 47 °C ye geldiğinde mayalayın, süt ısısı önemli bir nokta.