Ahimess kizmayin ama uni bitirdim demissiniz da üsluba bakılırsa 18 lik ergen gibisiniz 🙄 akıl yaşta degil basta evet onuda biliyorum da. Dur aciklayayim canım. O 4+ olan kasik mamalari varya devam sutleri yani toz mama ile hazirlanip veriliyor bebeklere. Yani icerik yine ayni biberon degil kasik ile yiyor daha kivamli oluyor. Sonrasinda bizde 5.5 aylikken tadimlara basladik çünkü oğlum sadece anne sütü aliyordu 5. Ayda 450 gr alinca doktor baslayabiliriz tadimlara dedi. Umarim sizi tamamen aydinlatmisimdir. Bakin yapmissiniz bir hata bu doğru gibi savunmaniz sacmalik yaptiginiz sey yanlış bu sence bence degisecek bir durum degil yanlis konu tartismayada kapalı okumuş annemiz acip Google dan bakin yada gidin bir doktora danisin okumussunuz ya bunu da ben mi ogreteyim ? ha bu arada bende üni okudum biliyor musun 🤭🤣